Δοκιμάσαμε 3 σαλάτες χορταστικές σαν γεύμα

Είναι δροσιστικές, νόστιμες και ιδανικές για το γραφείο ή για ένα ελαφρύ δείπνο. Μπήκαμε στο blog sophiesblend.co.uk και ανακαλύψαμε τις λαχταριστές προτάσεις της.

<p><strong>Σαλάτα με γαρίδες και αβοκάντο</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 100 γραμμ. βρασμένες γαρίδες, 2 χούφτες σπανάκι, 25 γραμμ. φέτα<br /> 100 γραμμ. φασολάκια βρασμένα, 20 γραμμ. κ

Σαλάτα με γαρίδες και αβοκάντο

Υλικά
100 γραμμ. βρασμένες γαρίδες, 2 χούφτες σπανάκι, 25 γραμμ. φέτα
100 γραμμ. φασολάκια βρασμένα, 20 γραμμ. καβουρντισμένα αμύγδαλα
3 ραπανάκια κομμένα σε φέτες, ½ κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
1/4 φλιτζ. ελαιόλαδο, 1 χούφτα μαϊντανός, χυμός από 1/2 λεμόνι, 2 κ.σ. μηλόξυδο, αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση:
1. Σε ένα μπλέντερ χτυπάτε το ελαιόλαδο, το σκόρδο, το χυμό λεμονιού και το μαϊντανό.
2. Σε ένα μπολ ρίχνετε όλα τα υλικά της σαλάτας και περιχύνετε με το ντρέσινγκ.

  • <p><strong>Πατατοσαλάτα</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 200 γραμμ. πατάτες baby κομμένες στη μέση, 2 φλιτζ. φασόλια ξερά, 1 φλιτζ. μπιζέλια<br /> 1 φλιτζ. φασολάκια, 1/2 φλιτζ. ντοματίνι

    Πατατοσαλάτα

    Υλικά
    200 γραμμ. πατάτες baby κομμένες στη μέση, 2 φλιτζ. φασόλια ξερά, 1 φλιτζ. μπιζέλια
    1 φλιτζ. φασολάκια, 1/2 φλιτζ. ντοματίνια κομμένα στη μέση, 1/4 φλιτζ. κουκουνάρι
    1 χούφτα μέντα ψιλοκομμένη, 1 κ.γ. ρίγανη, ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι

    Εκτέλεση:
    1. Σε μια κατσαρόλα με αλατισμένο νερό, βράζετε τις πατάτες για 25' και τις στραγγίζετε.
    2. Σε μια κατσαρόλα με νερό που βράζει, μουλιάζετε τα φασόλια και τα φασολάκια για 3'. Ρίχνετε για 1' και τα μπιζέλια και μετά τα στραγγίζετε όλα μαζί.
    3. Σε ένα τηγάνι με λίγο ελαιόλαδο, σοτάρετε τα ντοματίνια και αλατίζετε.
    4. Σερβίρετε όλα τα υλικά σε ένα μπολ και περιχύνετε με ελαιόλαδο.

  • <p><strong>Σαλάτα με σολομό και κινόα</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 180 γραμμ. βρασμένη μαύρη κινόα (ή λευκή), 4 φέτες καπνιστός σολομός κομμένος σε λωρίδες<br /> 10 φουντίτσες μπρόκολ

    Σαλάτα με σολομό και κινόα

    Υλικά
    180 γραμμ. βρασμένη μαύρη κινόα (ή λευκή), 4 φέτες καπνιστός σολομός κομμένος σε λωρίδες
    10 φουντίτσες μπρόκολο, 3 χούφτες σπανάκι, 1 καρότο, 1 αβοκάντο, χυμός από 1/2 λεμόνι
    1 σκελίδα σκόρδο πολτοποιημένο, 1 κομμάτι τζίντζερ τριμμένο, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 κ.σ. σόγια σος

    Εκτέλεση:
    1. Σε μια κατσαρόλα μουλιάζετε το μπρόκολο και το σπανάκι για 5', μέχρι να μαλακώσουν.
    2. Σε ένα μπολ ανακατεύετε το λεμόνι, το ελαιόλαδο, τη σόγια σος, το τζίντζερ και το σκόρδο.
    3. Σε μια σαλατιέρα ρίχνετε όλα τα υλικά και περιχύνετε με το ντρέσινγκ.

  • <p><strong>Σαλάτα με γαρίδες και αβοκάντο</strong></p>  <p><strong>Υλικά</strong><br /> 100 γραμμ. βρασμένες γαρίδες, 2 χούφτες σπανάκι, 25 γραμμ. φέτα<br /> 100 γραμμ. φασολάκια βρασμένα, 20 γραμμ. κ

    Σαλάτα με γαρίδες και αβοκάντο

    Υλικά
    100 γραμμ. βρασμένες γαρίδες, 2 χούφτες σπανάκι, 25 γραμμ. φέτα
    100 γραμμ. φασολάκια βρασμένα, 20 γραμμ. καβουρντισμένα αμύγδαλα
    3 ραπανάκια κομμένα σε φέτες, ½ κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
    1/4 φλιτζ. ελαιόλαδο, 1 χούφτα μαϊντανός, χυμός από 1/2 λεμόνι, 2 κ.σ. μηλόξυδο, αλάτι, πιπέρι

    Εκτέλεση:
    1. Σε ένα μπλέντερ χτυπάτε το ελαιόλαδο, το σκόρδο, το χυμό λεμονιού και το μαϊντανό.
    2. Σε ένα μπολ ρίχνετε όλα τα υλικά της σαλάτας και περιχύνετε με το ντρέσινγκ.



Η συνταγή της ημέρας: Μια δροσερή μακαρονοσαλάταΣυνδυάστε ζυμαρικά με λαχανικά