4 λιπαρές τροφές που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος

Πρόσθεσέ τες στο καθημερινό σου διαιτολόγιο και δες τη διαφορά στη γραμμή σου,

4 λιπαρές τροφές που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος

1. Το ελαιόλαδο
Είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες και μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία  αυξάνουν την καλή χοληστερόλη (HDL), μειώνουν τα τριγλυκερίδια και την κακή χοληστερόλη (LDL). Η διατροφή η οποία βασίζεται στην κατανάλωση ελαιόλαδου οδηγεί στην αύξηση των επιπέδων αδιπονεκτίνης, μιας ορμόνης που είναι υπεύθυνη για τη διάσπαση του λίπους στο σώμα.


2. Η καρύδα
Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένο λίπος, το οποίο όμως προέρχεται από το λαυρικό οξύ, ένα λιπίδιο γνωστό για τις αντιικές, αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές του ιδιότητες. Οι έρευνες δείχνουν πως το λάδι καρύδας περιορίζει σημαντικά το κοιλιακό λίπος.

3. Η μαύρη σοκολάτα
Κι όμως, αυτή η λιχουδιά μπορεί να κάνει την κοιλιά σας επίπεδη. Μια έρευνα έδειξε πως όταν οι εθελοντές κατανάλωναν 90 γραμμ. μαύρης σοκολάτας δύο ώρες πριν από κάθε γεύμα λάμβαναν 17% λιγότερες θερμίδες από εκείνους που ήταν φαν της γάλακτος. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η πρώτη περιέχει αγνό βούτυρο κακάο, το οποίο ξεγελά την πείνα και σας βοηθά να χάσετε βάρος.

4. Το αμυγδαλοβούτυρο
Τα αμύγδαλα περιέχουν συστατικά που περιορίζουν την ποσότητα του λίπους που απορροφάται από το σώμα. Δοκιμάστε να ανακατέψετε το βούτυρο αμυγδάλου σε πλιγούρι βρόμης, να το απλώσετε στο τοστ ή απλώς να το φάτε με κουτάλι ως σνακ.

Οι αντιοξειδωτικές τροφές που θα σου χαρίσουν καυτό κορμίΤι πρέπει να περιέχει το πρωινό σου smoothie;