4 τροφές που σαμποτάρουν τον ύπνο σου

Καλύτερα να τις αφαιρέσεις από το διαιτολόγιό σου, ειδικά τις βραδινές ώρες, αν θες να βυθιστείς απολαυστικά στην αγκαλιά του Μορφέα.

<p>Φωτο: <a href= http://decoholic.org/2016/01/03/10-amazing-neutral-bedroom-designs/  target= _blank >decoholic.org/</a></p>

Φωτο: decoholic.org/

-Αλκοόλ
Μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας προκαλώντας υπερένταση ή και δυσκολία στην αναπνοή, οπότε μην το καταναλώνετε πριν πέσετε για ύπνο.

-Γλυκά
Όσο δύσκολο και αν ακούγεται, πείτε όχι σε ένα κομμάτι σοκολάτα. Η ζάχαρη αυξάνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ανεβάζει την ενέργεια, οπότε έτσι βλάπτετε τον ύπνο σας.

-Πικάντικες τροφές
Οι πικάντικες τροφές μπορεί να προκαλέσουν δυσπεψία και δυσφορία, καθιστώντας το κλείσιμο των ματιών αδύνατο. Η έρευνα επίσης δείχνει ότι η καψαϊκίνη, μια ένωση που βρίσκεται σε πικάντικα τρόφιμα, μπορεί να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος, παρεμποδίζοντας έτσι τον ύπνο.

-Λιπαρές τροφές
Η κατανάλωση τροφίμων υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά θα μπορούσε να μεταβάλει τα επίπεδα της ορεξίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που συμμετέχει στην αφύπνιση και τον ύπνο, οπότε καλύτερα να τις αποφύγετε και για λόγους διατροφής.



Τα 6 πιο εύκολα smoothies που θα φτιάχνεις κάθε μέρα 5 tips για κορμί κόλαση