Αδυνατίστε σε 3 μέρες!

To κέντρο ευεξίας Cal-a-Vie στην Καλιφόρνια αποκαλύπτει µόνο στο ELLE το... πολύτιµο ολιστικό πρόγραµµά του, που εµπιστεύονται οι σταρ του Χόλιγουντ.

 

<p>Οι πιο ψαγµένοι σταρ των ΗΠΑ δεν κάνουν εξαντλητικές δίαιτες για να χάσουν βάρος και να αποκτήσουν πιο νεανική όψη. Οι Τζούλια Ρόµπερτς, Νάταλι Πόρτµαν, Ούµα Θέρµαν κα

Οι πιο ψαγµένοι σταρ των ΗΠΑ δεν κάνουν εξαντλητικές δίαιτες για να χάσουν βάρος και να αποκτήσουν πιο νεανική όψη. Οι Τζούλια Ρόµπερτς, Νάταλι Πόρτµαν, Ούµα Θέρµαν και Τοµ Φορντ επιλέγουν µια ολιστική προσέγγιση, αυτή που τα τελευταία χρόνια υποστηρίζουν και οι επιστήµονες ως την ιδανική λύση για να απαλλαγούµε από τα περιττά κιλά και να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας. Ετοιμαστείτε για ένα δυνατό τριήμερο, γεμάτο διαλειμματική προπόνηση, ασκήσεις αποθεραπείας, μενού με οργανικές, εποχιακές τροφές και αρκετά ομαδικά προγράμματα. Το τριήμερο που μας προτείνει το βραβευμένο θέρετρο υγείας Cal-a-vie, όπου καταφεύγουν όλοι οι παραπάνω σταρ, ενδυναμώνει σώμα και μυαλό, χαρίζει γράμμωση στο κορμί με άσκηση τουλάχιστον 5 ωρών ημερησίως, καίει το περιττό λίπος, κάνει τη θέληση ατσαλένια. Οι επιστήμονες του διάσημου κέντρου ευεξίας µοιράζονται αποκλειστικά µε τους αναγνώστες της ελληνικής έκδοσης του ELLE το µενού και το πρόγραµµα αξίας 4.400 δολαρίων που θα µας εµπνεύσει να το ακολουθήσουµε ώστε να αδυνατίσουμε.

  • <p><strong>To πρόγραμμα</strong><br /> Πώς αδυνατίζουν οι celebrities στην Καλιφόρνια; Η απάντηση που μας δίνει το Cal-a-vie βασίζεται στους εξής πυλώνες: διαλειμματική προπόνηση για τουλάχιστον 4 ώρε

    To πρόγραμμα
    Πώς αδυνατίζουν οι celebrities στην Καλιφόρνια; Η απάντηση που μας δίνει το Cal-a-vie βασίζεται στους εξής πυλώνες: διαλειμματική προπόνηση για τουλάχιστον 4 ώρες, από ήπια άσκηση το πρωί και το βράδυ μέχρι εντατική νωρίς το μεσημέρι, προσεγμένο μενού που αποκλείει οτιδήποτε μπορεί να ενοχλήσει ανθρώπους με ευαισθησία σε κάποιες τροφές (π.χ. ζυμαρικά με γλουτένη) και ασκήσεις του νου που ενδυναμώνουν τη θέληση, μέσα από μελέτη, διαλογισμό, ένταξη σε ομάδες, σεμινάρια. Δείτε ποια είναι τα πιο σημαντικά βήματα του προγράμματος και πώς μπορούμε να τα προσαρμόσουμε στη δική μας καθημερινότητα.

    6.20-8.00: Morning fitness
    Το πρωινό ξύπνηµα συνοδεύεται από διατάσεις στις 6.20 µε την οµάδα fitness. Γιατί να ξεκινήσουμε τη μέρα μας με στρέτσινγκ; Μελέτες δείχνουν ότι έτσι ενισχύουμε την ελαστικότητά μας, ενώ κατεβαίνουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Στις 6.30 ακολουθεί πεζοπορία. Ο λόγος; Έρευνες εξηγούν πως όταν κάνουµε γυµναστική πριν από το πρωινό γεύµα, έχουµε οφέλη παρόµοια µε εκείνα της νηστείας και καλύτερες καύσεις. Η πεζοπορία στο Cal-a-vie γίνεται στους λόφους γύρω από το αγρόκτηµα ή στα λιβάδια που εκτείνονται στο χώρο. Εμείς, αφού κάνουμε 10' διατάσεις, μπορούμε να περπατήσουμε 60' στο πάρκο της περιοχής μας. Δραστηριότητες όπως αυτές διεγείρουν την κυκλοφορία του αίµατος και δίνουν ενέργεια. Συµβουλή: Αν έχετε θέµατα όπως αρρύθμιστο διαβήτη, συµβουλευτείτε τον γιατρό σας µήπως χρειάζεται να πάρετε κάτι πριν από το περπάτηµα.

    8.15: Πρωινό με «καθαρές» τροφές
    Το πρωινό είναι το γεύμα που δεν πρέπει να παραλείπουμε ποτέ. Στο Cal-a-vie ο µπουφές περιλαµβάνει φρούτα εποχής για τις βιταμίνες, ομελέτα με σπανάκι για τον σίδηρο, τους καλούς υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες, δημητριακά για τις φυτικές ίνες, οργανικά γαλακτοκομικά (π.χ. από κατσικίσιο γάλα) με χαμηλή περιεκτικότητα σε λακτόζη. Και, φυσικά, δεν πρέπει να ξεχάσουμε τον ζωμό Revitalizer που έχει κατενθουσιάσει τους celebrities. Πρόκειται για ένα ζεστό ενεργειακό ρόφηµα φρέσκων λαχανικών και ντοµάτας, που έχει χαμηλότερο γλυκαιμικό φορτίο σε σύγκριση με ένα smoothie µε φρούτα. Μετά το περπάτημα μπορούμε κι εμείς να απολαύσουμε ένα μπολ με φρέσκα φρούτα ή μια ομελέτα λαχανικών συνοδευτικά με τον δικό μας ζεστό ζωµό λαχανικών: Σε μια κατσαρόλα βράζουμε 2 φλιτζάνια νερό με 1/2-1 ντομάτα (όταν θερμανθεί απελευθερώνει την αντικαρκινική ουσία λυκοπένιο) και πράσινα λαχανικά, όπως σέλινο και σπανάκι. Αφού κρυώσουν λίγο, τα χτυπάμε στο μπλέντερ και πίνουμε 1 φλιτζάνι ζωμό για ενέργεια και αποκατάσταση των υγρών που χάσαμε.

  • <p><strong>10.00-2.00: Fitness για 4 ώρες</strong><br /> Η διαλειμματική προπόνηση (HIIT) είναι η πιο σύγχρονη μέθοδος απώλειας βάρους και γράμμωσης. Διεγείρει τον μεταβολισμό και οι καύσεις επιταχύνο

    10.00-2.00: Fitness για 4 ώρες
    Η διαλειμματική προπόνηση (HIIT) είναι η πιο σύγχρονη μέθοδος απώλειας βάρους και γράμμωσης. Διεγείρει τον μεταβολισμό και οι καύσεις επιταχύνονται. Με ποιον τρόπο θα την κάνουμε; Όπως ο επισκέπτης του Cal-a-vie μπαίνει στην αίθουσα όπου γίνεται spinning (ως κάτι πιο εντατικό), κατεβάζει ρυθμούς την επόμενη ώρα με tai-chi (για χαλάρωση), συνεχίζει με TRX (για μυϊκή ενδυνάμωση όλου του σώματος) και ολοκληρώνει με αεροβική στην πισίνα (για όλο το σώµα), έτσι κι εμείς μπορούμε να εναλλάσσουμε την ήπια με την εντατική προπόνηση ξεκινώντας με τζόγκινγκ, συνεχίζοντας δυναμικά με zumba (στο YouTube υπάρχουν πολλά βιντεάκια), κάνοντας όργανα με το βάρος του σώματός μας στο γειτονικό πάρκο ή με βαράκια στο γυμναστήριο και ολοκληρώνοντας, π.χ., με spinning. Ένας personal trainer θα μας προτείνει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα, αλλά σίγουρα το αποτέλεσµα που προσφέρει η διαλειμματική προπόνηση τέτοιας μορφής με εναλλαγές της έντασης είναι μείωση του λίπους και καλλίγραμμο σώµα.

    Το µενού
    Το πρόγραμμα διατροφής το μεσημέρι και το βράδυ είναι αρκετά πλούσιο σε φυτικές ίνες (π.χ., σούπα από κουνουπίδι, σαλάτα µε παντζάρια) και πρωτεΐνες (π.χ., ψάρι, γαλοπούλα). Από τη διατροφή μας αποκλείονται τροφές στις οποίες πολλοί παρουσιάζουν ευαισθησία ή δυσανεξία. Τα ζυμαρικά με γλουτένη αντικαθίστανται από noodles φαγόπυρου, το κοκκινιστό με άπαχο κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα). Αυτό σημαίνει ότι μειώνουμε τις φλεγμονές, βοηθάμε την απορρόφηση των συστατικών, μειώνουμε τις πιθανότητες να παρουσιάσουμε μετεωρισμό.

    Απόγευμα: Η αποθεραπεία
    Η αποκατάσταση έχει δύο μέρη: Το πρώτο αφορά τις θεραπείες σώματος και μασάζ που μειώνουν τους μυϊκούς πόνους. Στο Cal-a-vie οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν περιτύλιξη µε φύκια, ρεφλεξολογία, µασάζ αρωµατοθεραπείας, υδροθεραπεία, θαλασσοθεραπεία κ.ά. Εμείς δεν έχουμε παρά να απολαύσουμε ένα χλιαρό ντους, να κάνουμε scrub σώματος, ενυδάτωση προσθέτοντας στο γαλάκτωμα σώματος κάποιο έλαιο κατά των μυϊκών πόνων (π.χ., αιθέριο έλαιο τζίντζερ, δεντρολίβανου, άρνικας) και να χαρίσουμε στον εαυτό μας ένα μασάζ από ειδικό. Το δεύτερο μέρος της αποθεραπείας περιλαμβάνει αποφόρτιση με slow fitness. Η όλη φιλοσοφία είναι η εξής: Με τα εξοντωτικά προγράµµατα ναι µεν ιδρώνουµε, καίµε λίπος, χάνουµε βάρος, όµως ο οργανισµός εξαντλείται. Για να τα καταφέρει κάποιος να αντεπεξέλθει σε 4 ώρες άσκησης, θα ξεκινήσει και θα ολοκληρώσει µε κάτι ήπιο, όπως διαλογισμό, γιόγκα και labyrinth walking σε μια ειδική εγκατάσταση στη φύση που προάγει τη χαλάρωση. Η δική μας επιλογή είναι να εντάξουμε τον διαλογισμό ή τη γιόγκα στη μέρα μας ή να χαλαρώσουμε με μια συνεδρία ηχοθεραπείας με απαλή μουσική στο χώρο μας.

  • <p><strong>Το μενού</strong></p>  <p><strong>1η µέρα</strong><br /> Πρωινό: Σπιτική γκρανόλα µε ντόπιες φράουλες, µπανάνα και οργανικό γιαούρτι µε γεύση βανίλια.<br /> Εναλλακτ

    Το μενού

    1η µέρα
    Πρωινό: Σπιτική γκρανόλα µε ντόπιες φράουλες, µπανάνα και οργανικό γιαούρτι µε γεύση βανίλια.
    Εναλλακτικά: Οµελέτα λαχανικών µε µεξικάνικη σος (πιπεριές, κρεµµύδια, ντοµάτες) και γλυκοπατάτα.
    Μεσηµεριανό: Σολοµός µε noodles από φαγόπυρο, πασπαλισµένος µε σουσάµι και µέλι, µε συνοδευτικό αγγουράκια και µπρόκολο. Παγωτό µε γεύση πράσινο τσάι και µαρµελάδα κουµκουάτ.
    Βραδινό: Παντζαροσαλάτα µε ρόκα, κατσικίσιο τυρί, κάστανα και γκρέιπ φρουτ. Αρνί µε άγρια µανιτάρια, φακές και κόκκινο κρασί. Κραµπλ µε φράουλες, πεκάν και παγωτό καρύδα-βανίλια.

    2η µέρα
    Πρωινό: Φρούτα εποχής και µούρα, µάφιν βρώµης µε µπανάνα και καρύδια, οργανικό γιαούρτι µε γεύση βανίλια.
    Μεσηµεριανό: Μπέργκερ γαλοπούλας µε τηγανητές γλυκοπατάτες,
    τυρί τσένταρ, ντοµάτα, καραµελωµένα κρεµµύδια, µαρούλι και λαχανοσαλάτα. Cupcake µε λεµόνι και µούρα.
    Βραδινό: Σούπα από κουνουπίδι µε αµύγδαλα και βότανα. Λαβράκι µε αρακά, βασιλικό και σος καρύδας και φιστικιού. Κραµπλ µε µήλο, µούρα, κανέλα, καρύδια, παγωτό καρύδα-βανίλια.

    3η µέρα
    Πρωινό: Ψητά µήλα µε νιφάδες βρώµης, οµελέτα µε ασπράδια και σπανάκι, ψητά πεκάν µε σιρόπι σφενδάµου.
    Μεσηµεριανό: Μπέργκερ γαλοπούλας µε λάχανο, ντοµάτα, κόκκινο κρεµµύδι, τσένταρ.
    Σορµπέ λεµόνι και φρούτο.
    Βραδινό: Ψητά λαχανικά µε παντζάρια, µπλε τυρί, ντοµατάκια τσέρι, φιστίκια,
    πορτοκάλι. Λαζάνια µε κρέας από βουβάλι και ραδίκια, ψητό σκόρδο, πέστο βασιλικού.
    Μους σοκολάτας µε αµύγδαλα, µούρα και ψητή καρύδα.

  • <p>Οι πιο ψαγµένοι σταρ των ΗΠΑ δεν κάνουν εξαντλητικές δίαιτες για να χάσουν βάρος και να αποκτήσουν πιο νεανική όψη. Οι Τζούλια Ρόµπερτς, Νάταλι Πόρτµαν, Ούµα Θέρµαν κα

    Οι πιο ψαγµένοι σταρ των ΗΠΑ δεν κάνουν εξαντλητικές δίαιτες για να χάσουν βάρος και να αποκτήσουν πιο νεανική όψη. Οι Τζούλια Ρόµπερτς, Νάταλι Πόρτµαν, Ούµα Θέρµαν και Τοµ Φορντ επιλέγουν µια ολιστική προσέγγιση, αυτή που τα τελευταία χρόνια υποστηρίζουν και οι επιστήµονες ως την ιδανική λύση για να απαλλαγούµε από τα περιττά κιλά και να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας. Ετοιμαστείτε για ένα δυνατό τριήμερο, γεμάτο διαλειμματική προπόνηση, ασκήσεις αποθεραπείας, μενού με οργανικές, εποχιακές τροφές και αρκετά ομαδικά προγράμματα. Το τριήμερο που μας προτείνει το βραβευμένο θέρετρο υγείας Cal-a-vie, όπου καταφεύγουν όλοι οι παραπάνω σταρ, ενδυναμώνει σώμα και μυαλό, χαρίζει γράμμωση στο κορμί με άσκηση τουλάχιστον 5 ωρών ημερησίως, καίει το περιττό λίπος, κάνει τη θέληση ατσαλένια. Οι επιστήμονες του διάσημου κέντρου ευεξίας µοιράζονται αποκλειστικά µε τους αναγνώστες της ελληνικής έκδοσης του ELLE το µενού και το πρόγραµµα αξίας 4.400 δολαρίων που θα µας εµπνεύσει να το ακολουθήσουµε ώστε να αδυνατίσουμε.

5 tips για κορμί κόλασηΤοπ μυστικά για νεανική επιδερμίδα