Προσοχή! Υπάρχουν 5 φρούτα που μπορεί να σαμποτάρουν την δίαιτά σου

Αρχή κάθε δίαιτας είναι η εξής: σταματάμε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφών και γλυκών ενώ αυξάνουμε την κατανάλωση λαχανικών και φρούτων.

<p>φωτο: <a href= http://www.instagram.com/fullyrawkristina/  target= _blank >@fullyrawkristina</a></p>

φωτο: @fullyrawkristina

Yπάρχουν όμως και κάποια φρούτα που λόγω της ζάχαρης που περιέχουν μπορεί να έχουν αντίθετο αποτέλεσμα για την γραμμή σου. Το μυστικό; Επιλέγουμε αυτά τα φρούτα όταν θέλουμε να φάμε γλυκό αλλά δεν βασιζόμαστε σε αυτά για την πρόσληψη των θερμίδων της ημέρας, γυμναζόμαστε όσο πρέπει και φροντίζουμε να δίνουμε στον οργανισμό μας τα απαραίτητα καύσιμα.


1. Τα γευστικά και εξωτικά μάνγκο έχουν όση ζάχαρη όσο και μια μπάρα σοκολάτα με καραμέλα. Σωστά διαβάσατε, ένα φλιτζάνι από το φρούτο που έχουμε συνδέσει με ηλιόλουστες παραλίες και μαυρισμένα κορμιά έχει 23 γραμμάρια ζάχαρη!

2. Οι μπανάνες έχουν πολλές ευεργετικές ιδιότητες: είναι ιδανικό καύσιμο για τον οργανισμό πριν την άσκηση ενώ αν καταναλωθούν μετά βοηθούν τους μύες να επανέλθουν και κρατά μακριά τις κράμπες χάρη στο κάλιο. Πρέπει να προσέχουμε όμως όταν ακολουθούμε δίαιτα γιατί οι μπανάνες είναι 25% ζάχαρη.

3. Μπορεί να είναι το απόλυτο καλοκαιρινό φρούτο αλλά το σύκο δεν είναι όσο αθώο όσο νόμιζες. Ένα μικρό σύκο έχει 8 γραμμάρια ζάχαρη και μόλις ένα γραμμάριο φυτικών ινών.

4. Τρώγονται εύκολα και γρήγορα, είναι γευστικά και άκρως καλοκαιρινά είναι όμως και φρούτο-παγίδα. Ο λόγος για τα κεράσια, αφού ένα φλιτζάνι έχει 18 γραμμάρια ζάχαρη! Αν προσέχεις την γραμμή σου καλό θα ήταν να τρως συγκεκριμένη ποσότητα για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως.

5. Η συνιστόμενη μερίδα σταφυλιών είναι τα 17 σταφύλια αλλά αμφιβάλουμε ότι μπορούμε να σταματήσουμε εκεί. Με 15 γραμμάρια ζάχαρη ανά φλιτζάνι και μόλις ένα γραμμάριο φυτικές ίνες, ίσως πρέπει να συγκρατούμαστε από εδώ και πέρα

Τι πρέπει να τρως όταν ταξιδεύεις (για να μην χαλάσεις τη γραμμή σου)Γιατί να προσθέσεις το γκρέιπφρουτ στη διατροφή σου;