Μάθαμε τι δεν τρώνε ποτέ οι καρδιολόγοι

Τι να αποφεύγουμε για να έχουμε γερή καρδιά; Διαβάστε τις τροφές που βρίσκονται στη μαύρη λίστα των γιατρών.

<p>Η υγεία περνάει και από το... στομάχι. Έτσι, εδώ και χρόνια οι γιατροί έχουν βάλει στη μαύρη λίστα τους μια σειρά από τροφές που βλάπτουν την καρδιά. Μάθετε ποιες είναι αυτές: <br /> <br /> <s

Η υγεία περνάει και από το... στομάχι. Έτσι, εδώ και χρόνια οι γιατροί έχουν βάλει στη μαύρη λίστα τους μια σειρά από τροφές που βλάπτουν την καρδιά. Μάθετε ποιες είναι αυτές:
1. Λουκάνικο, μπέικον
Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν γενικότερα τα επεξεργασμένα κρέατα π.χ. σαλάμι, κι αυτό γιατί είναι υψηλά σε κορεσμένα λιπαρά, αλάτι ενώ περιέχουν ουσίες όπως νιτρώδη.

2. Πατατάκια και άλλα παρασκευασμένα σνακ
Είναι πλούσια σε αλάτι και 'κακούς' υδατάνθρακες. Αντικαταστήστε τα με καροτάκια, φρούτα και λαχανικά που μπορείτε να μεταφέρετε εύκολα στο γραφείο και περιέχουν μεγάλη ποσότητα σε φυτικές ίνες.

3. Γλυκό
Έχει πρόσθετη ζάχαρη εκτός από την εμφανή, γι' αυτό περιορίστε το επιδόρπιο σε μια φορά την εβδομάδα.

4. Πρωτεϊνες
Η υπερβολική κατανάλωση πρωτεϊνών φορτώνει τα νεφρά και συνδέεται με καρδιαγγειακά. Επίσης μια μεγάλη ποσότητα κρέατος που κατανλώνουμε προέρχεται από πηγές με υψηλή ποσότητα σε κορεσμένα λιπαρά που ανεβάζουν την κακή χοληστερόλη.

  • <p><strong>5. Πρόχειρο φαγητό</strong><br /> Πλέον όλες οι αλυσίδες fast food έχουν υγιεινές επιλογές με σαλάτες. Προτιμήστε τες ως σνακ από τα μπέργκερ με κορεσμένα λιπαρά και τα τηγανητά που ανεβάζο

    5. Πρόχειρο φαγητό
    Πλέον όλες οι αλυσίδες fast food έχουν υγιεινές επιλογές με σαλάτες. Προτιμήστε τες ως σνακ από τα μπέργκερ με κορεσμένα λιπαρά και τα τηγανητά που ανεβάζουν την υπέρταση.

    6. Αλάτι
    Η ημερήσια κατανάλωση σε νάτριο υπερβαίνει τη συνιστώμενη στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να έχουμε αυξημένα επίπεδα υπέρτασης. Οι ειδικοί συνιστούν να κοιτάμε πάντα τις ετικέτες των τροφίμων (αλάτι μπορεί να βρείτε στα δημητριακά πρωινού εκτός από το παρασκευασμένο κοτόπουλο που δεν έχετε μαγειρέψει μόνοι σας).

    7. Λάδι καρύδας
    Έχει περισσότερα κορεσμένα λιπαρά από όσο νομίζουμε για να το καταναλώνουμε σαν την υπερτροφή που έχει διαφημιστεί. Μάλιστα, ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι προάγει την αθηροσκλήρωση. Οι ειδικοί μας προτείνουν να προτιμήσουμε τις πολύ καλές ιδιότητές του τοπικά στο δέρμα και τα μαλλιά και να περιορίσουμε την κατανάλωσή του στη διατροφή.

  • <p>Η υγεία περνάει και από το... στομάχι. Έτσι, εδώ και χρόνια οι γιατροί έχουν βάλει στη μαύρη λίστα τους μια σειρά από τροφές που βλάπτουν την καρδιά. Μάθετε ποιες είναι αυτές: <br /> <br /> <s

    Η υγεία περνάει και από το... στομάχι. Έτσι, εδώ και χρόνια οι γιατροί έχουν βάλει στη μαύρη λίστα τους μια σειρά από τροφές που βλάπτουν την καρδιά. Μάθετε ποιες είναι αυτές:

    1. Λουκάνικο, μπέικον
    Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν γενικότερα τα επεξεργασμένα κρέατα π.χ. σαλάμι, κι αυτό γιατί είναι υψηλά σε κορεσμένα λιπαρά, αλάτι ενώ περιέχουν ουσίες όπως νιτρώδη.

    2. Πατατάκια και άλλα παρασκευασμένα σνακ
    Είναι πλούσια σε αλάτι και «κακούς» υδατάνθρακες. Αντικαταστήστε τα με καροτάκια, φρούτα και λαχανικά που μπορείτε να μεταφέρετε εύκολα στο γραφείο και περιέχουν μεγάλη ποσότητα σε φυτικές ίνες.

    3. Γλυκό
    Έχει πρόσθετη ζάχαρη εκτός από την εμφανή, γι' αυτό περιορίστε το επιδόρπιο σε μια φορά την εβδομάδα.

    4. Πρωτεϊνες
    Η υπερβολική κατανάλωση πρωτεϊνών φορτώνει τα νεφρά και συνδέεται με καρδιαγγειακά. Επίσης μια μεγάλη ποσότητα κρέατος που κατανλώνουμε προέρχεται από πηγές με υψηλή ποσότητα σε κορεσμένα λιπαρά που ανεβάζουν την κακή χοληστερόλη.



6 tips για να γίνεις vegan To μπαχαρικό που πρέπει να προσθέσεις στη διατροφή σου