Τι πρέπει να τρως όταν ταξιδεύεις (για να μην χαλάσεις τη γραμμή σου)

Πολλές φορές στη διάρκεια ενός ταξιδιού θα έχει τύχει να παρασυρθείτε σε... ατασθαλίες. Ωστόσο οι πολύωρες μετακινήσεις δεν είναι λόγος για να χαλάσετε τη διατροφή σας.

<p>Φωτο: <a href= https://www.instagram.com/sincerelyjules/?hl=el  target= _blank >www.instagram.com/sincerelyjules/</a></p>

Φωτο: www.instagram.com/sincerelyjules/

Το κλειδί είναι να αποφύγετε τα αλμυρά, το πρόχειρο φαγητό, τα γλυκά και τα τηγανητά. Στη στάση σας προτιμήστε ένα τοστ με χυμό ή γάλα, ενώ για μεσημεριανό ή βραδινό επιλέξτε χωριάτικη ή στερεά τροφή, όπως κοτόπουλο ψητό. Το σνακ θα μπορούσε να είναι μια φρουτοσαλάτα (π.χ. με καρπούζι, φράουλες κ.λπ).

Σε περίπτωση που έχετε ψυγειάκι, φροντίστε να υπάρχει μέσα κάποιο τοστ ή σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης, φρούτα που καθαρίζονται εύκολα, γιαούρτια και φυσικά άφθονο νερό.

Δείτε εδώ ένα ενδεικτικό μενού:

Πρωινό: τοστ ολικής άλεσης με 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί και ντομάτα.
Σνακ: 1 φρούτο ή 1 χούφτα ξηρούς καρπούς ή 2-3 κράκερ ολικής άλεσης ή 1 μπάρα δημητριακών ή 1 παστέλι ή 1 γιαούρτι.
Μεσημεριανό: ψητό κοτόπουλο ή ψάρι συνδυαστικά με σαλάτα.
Σνακ: 1 φρούτο ή 1 χούφτα ξηρούς καρπούς ή 2-3 κράκερ ολικής άλεσης ή 1 μπάρα δημητριακών ή 1 παστέλι ή 1 γιαούρτι.
Βραδινό: ψητό με σαλάτα ή γιαούρτι ή χωριάτικη σαλάτα ή αραβική πίτα με γαλοπούλα, τυρί και λαχανικά.

Χάπια αδυνατίσματος: Από το πράσινο τσάι στα...όστρακαΠροσοχή! Υπάρχουν 5 φρούτα που μπορεί να σαμποτάρουν την δίαιτά σου