Χάστε έως 8,5 κιλά μέχρι να βγείτε στην πλαζ

Ποιο είναι το έξυπνο μενού που υπόσχεται σταθερή απώλεια βάρους σε ένα 1,5 μήνα; Η διαιτολόγος Κική Καλδαρίδου προτείνει ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής.

<p>Δώστε προσοχή στο μέγεθος των μερίδων, συνδυάστε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες και περιορίστε το αίσθημα της πείνας με φρούτα και ξηρούς καρπούς. Η διατροφολόγος Κική Καλδαρίδου με έδρα την Ξάνθη παρο

Δώστε προσοχή στο μέγεθος των μερίδων, συνδυάστε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες και περιορίστε το αίσθημα της πείνας με φρούτα και ξηρούς καρπούς. Η διατροφολόγος Κική Καλδαρίδου με έδρα την Ξάνθη παρουσιάζει ένα εβδομαδιαίο μενού με το οποίο θα καταφέρετε να χάσετε τα περιττά κιλά.

Δευτέρα
Πρωινό: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5% (120 ml), 2 φρυγανιές σίκαλης, 1 αυγό βραστό
Σνακ: 1 μικρό μήλο (120 γραμμ.)
Μεσημεριανό: 1 μερίδα πρασόρυζο, 60 γραμμ. κατίκι Δομοκού, 1 μπολ σπανάκι-ρόκα-ντομάτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
Σνακ: 100 γραμμ. κυδώνι ψητό με κανέλα και γαρίφαλο
Βραδινό: 1 μπολ ντοματόσουπα με βασιλικό, 60 γραμμ. κατίκι Δομοκού, 1 μπρουσκέτα (30 γραμμ.)
Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%
Τρίτη
Πρωινό: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 1 κ.γ. μαρμελάδα της επιλογής σας
Σνακ: 1 μέτριο αχλάδι, 6 αμύγδαλα ανάλατα
Μεσημεριανό: 90 γραμμ. λαβράκι ψητό, 100 γραμμ. πατάτες φούρνου σε ροδέλες με δεντρολίβανο, 5-6 μπουκετάκια μπρόκολο, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
Σνακ: 1/2 μπανάνα
Βραδινό: Ομελέτα με 2 ασπράδια και 1 κρόκο, 1 φέτα γαλοπούλα, 1/2 φλιτζ. σπανάκι, 1 τορτίγια, 5-6 μπουκετάκια μπρόκολο, 2 κ.γ. ελαιόλαδο
Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%
Τετάρτη
Πρωινό: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%, 3 κ.σ. βρόμη, 1 κ.γ. μαύρες σταφίδες
Σνακ: 1/2 μπανάνα, 2 καρύδια ολόκληρα
Μεσημεριανό: 1 μερίδα αρακά κοκκινιστό με αγκινάρες, 60 γραμμ. κατίκι Δομοκού, 1/2 μπολ χόρτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
Σνακ: 2 μανταρίνια
Βραδινό: Ψητά μανιτάρια πλευρώτους με 1 μπρουσκέτα, ψητά κολοκυθάκια και 30 γραμμ. τριμμένη παρμεζάνα
Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%

  • <p><strong>Πέμπτη</strong><br /> <strong>Πρωινό:</strong> 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 2 κ.γ. ταχίνι, 1 κ.γ. μέλι και 1/2 κ.γ. κακάο σε σκόνη<br /> <strong>Σνακ:</strong> 2 μανταρίνια<

    Πέμπτη
    Πρωινό: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 2 κ.γ. ταχίνι, 1 κ.γ. μέλι και 1/2 κ.γ. κακάο σε σκόνη
    Σνακ: 2 μανταρίνια
    Μεσημεριανό: Ρεβίθια με σπανάκι και πλιγούρι, 1 μπολ μαρούλι-ντομάτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    Σνακ: 1 μικρό μήλο σε κομπόστα με κανέλα
    Βραδινό: Σαλάτα μαρούλι-ντομάτα-ρόκα-σπανάκι (1 μπολ), 1 κ.σ. ρόδι, 2 παξιμάδια σίκαλης, 60 γραμμ. κατίκι Δομοκού, βινεγκρέτ μπαλσάμικο
    Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%

    Παρασκευή
    Πρωινό: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%, 3 κ.σ. βρόμη, 1 κ.γ. μέλι
    Σνακ: 1 μέτριο αχλάδι, ανάμεικτοι ξηροί καρποί (φουντούκια-αμύγδαλα/6 κομμάτια)
    Μεσημεριανό: 180 γραμμ. ριζότο λαχανικών με σαφράν, 90 γραμμ. ψητό στήθος κοτόπουλου, 1/2 μπολ χόρτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    Σνακ: 2 μανταρίνια
    Βραδινό: 2 φέτες ψωμί πολύσπορο, 60 γραμμ. ψητό στήθος κοτόπουλου, 1/2 μπολ χόρτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%

    Σάββατο
    Πρωινό: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%, 2 φρυγανιές σίκαλης, 2 κ.γ. βιολογικό φιστικοβούτυρο, 1 κ.γ. μαρμελάδα φράουλα
    Σνακ: 2 μανταρίνια
    Μεσημεριανό: 90 γραμμ. ψητό σολομό με λεμόνι και πορτοκάλι, 120 γραμμ. πένες ολικής άλεσης, ½ μπολ ψητά λαχανικά της επιλογής σας, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    Σνακ: 100 γραμμ. κυδώνι ψητό με κανέλα και γαρίφαλο
    Βραδινό: Ατομικά πιτσάκια με σάλτσα λαχανικών, 2 μικρές τορτίγιες, 1 φέτα τυρί με χαμηλά λιπαρά, 1 φέτα γαλοπούλα, 1 μπολ μαρούλι-ντομάτα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%

    Κυριακή
    Πρωινό: 1/2 ποτήρι χυμό πορτοκάλι, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 30 γραμμ. τυρί με χαμηλά λιπαρά
    Σνακ: 1 μικρό μήλο
    Μεσημεριανό: 120 γραμμ. μπιφτέκι από άπαχο μοσχαρίσιο κιμά, 1 φλιτζ. πλιγούρι ταμπουλέ, 1/2 μπολ παντζάρι, 1 κ.σ. ελαιόλαδο
    Σνακ: 1/2 κεσεδάκι γιαούρτι 2%, 1 κ.γ. σπιτικό κυδώνι
    Βραδινό: Παντζάρι τριμμένο με 1/2 ξινόμηλο, 1/2 κεσεδάκι γιαούρτι, 2 καρύδια ολόκληρα, ξίδι και 1/2 τορτίγια
    Πριν τον ύπνο: 1/2 ποτήρι γάλα 1,5%

  • Χάστε έως 8,5 κιλά μέχρι να βγείτε στην πλαζ
Να πώς θα χάσετε σωστά τα 5 περιττά κιλά που σας ταλαιπωρούνΧάστε (εύκολα) 5 κιλά μέχρι να φύγετε για διακοπές