8 wellness κανόνες με πριγκιπική υπογραφή

Πως διατηρείται σε φόρμα η Meghan Markle, μέλλουσα σύζυγος του Πρίγκιπα Harry; Μάθαμε τα 8 μυστικά που της χαρίζουν ευεξία, δυνατό σώμα και καλή διάθεση. Σίγουρα θα τα αντιγράψουμε!

<p>φωτο: <a href= https://www.pinterest.co.uk/pin/174936766759772957/  target= _blank >pinterest.com</a></p>

φωτο: pinterest.com

1. Pilates

Η Meghan και ο Πρίγκιπας Harry επισκέπτονται συχνά τα καλύτερα Pilates studios του Λονδίνου. H Meghan δηλώνει φανατική της μεθόδου Megaformer που γνώρισε στο Los Angeles και υπόσχεται αποτελέσματα από το δεύτερο κιόλας μάθημα.

2. Σπιτικό φαγητό

Πολύ συχνά το ζευγάρι επιλέγει να μείνει σπίτι. Μαγειρεύουν σπιτικά και υγιεινά γεύματα και τα απολαμβάνουν παρέα. Λέγεται μάλιστα ότι η Meghan θέλει να υπάρχουν πάντα στο σπίτι φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

3. Γιόγκα

Η μητέρα της Meghan είναι δασκάλα γιόγκα οπότε δεν μας κάνει εντύπωση που την αγαπά και εκείνη. Προτιμά μια ώρα εντατικής vinyasa yoga με hip hop μουσική και έχει δηλώσει ότι τα περισσότερα προβλήματα στην ζωή λύνονται "με γιόγκα, την παραλία, ή αβοκάντο".

4. Γευστικά smoothies

Όταν αισθάνεται ότι χρειάζεται ένα boost ενέργειας επιλέγει smoothies με γεύση καρύδα. Η αγαπημένη της συνταγή; Βατόμουρα, μύρτιλλα, κανέλλα, σπόροι τσια, νερό καρύδας και λίγο γάλα αμυγδάλου.

5. Μασάζ προσώπου

Η Meghan ορκίζεται ότι τα εντατικά μασάζ προσώπου που ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος και την παραγωγή κολλαγόνου του δέρματος κάνουν θαύματα για τα χαρακτηριστικά της. Η ίδια αναφέρει πως στην αρχή δεν πίστευε στις ευεργετικές ιδιότητες των μασάζ αλλά μερικές δοκιμές την έπεισαν.

6. Διαλογισμός 2 φορές την ημέρα

Για να αντεπεξέλθει στο καθημερινό στρες που δημιουργούν οι υποχρεώσεις της η Meghan επιλέγει τον διαλογισμό. Αποσύρρεται για 20 λεπτά το πρωί και 20 το βράδι με σκοπό να ηρεμήσει και να ανασυγκροτήσει τις σκέψεις της.

7. Τρέξιμο

Εκτός από την γιόγκα και τα μαθήματα pilates, η Meghan έχει ένα ακόμα μυστικό για τέλεια σιλουέτα. Αγαπά το τρέξιμο και το αίσθημα ευφορίας που δημιουργούν στο σώμα οι ενδορφίνες καθώς και ότι μπορεί για λίγο να εκτονωθεί και να ξεχαστεί.

8. Προβιοτικά πριν από κάθε ταξίδι

Για να νικήσει το φούσκωμα που πολλές φορές προκύπτει από τα πολλά ταξίδια με αεροπλάνο η Meghan ποντάρει στα προβιοτικά και την πρόσληψη νερού. Η ίδια λέει ότι έτσι καταφέρνει να ελαττώσει και τα  σημάδια του jet lag που συχνά την αποδιοργανώνουν.

Μυστικά για να αναπνέεις καλύτερα6 λόγοι που νιώθεις συνεχώς κουρασμένη (και δεν έχουν σχέση με τον ύπνο)