6 tips για να τρέχεις πιο γρήγορα (και να αδυνατίζεις ακόμα πιο γρήγορα)

Οι στοχευμένες συμβουλές της Becs Gentry θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις επιδόσεις σας, να καίτε περισσότερες θερμίδες και λίπος, αλλά και να βελτιώσετε την κυκλοφορία του αίματος.

6 tips για να τρέχεις πιο γρήγορα (και να αδυνατίζεις ακόμα πιο γρήγορα)

1. Ενδυναμώστε τους γλουτούς σας
«Οι γλουτιαίοι είναι οι πιο δύσκολοι μύες, στηρίζουν όλο το σώμα και προστατεύουν από τραυματισμούς. Πριν βγείτε για τρέξιμο γυμνάστε τους με ειδικές ασκήσεις. Για παράδειγμα: 20 βαθιά καθίσματα, 20 προβολές σε κάθε πόδι και 20 προβολές με άλματα».

2. Κάντε μικρά σπριντ
«Αρχικά δοκιμάστε για 30'' να τρέξετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Επαναλαμβάνετε για 6 φορές κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας. Σιγά σιγά οι αντοχές σας θα αυξάνονται και τα σπριντ θα διαρκούν περισσότερο».

3. Φτιάξτε το σωστό playlist
«Δεν αρκεί να ακούτε την αγαπημένη σας μουσική. Στο app της Nike θα βρείτε την κατηγορία Nike Running Speed Running Playlist. Κατεβάστε τη και θα δείτε πως θα βελτιώσει τις επιδόσεις σας».

4. Ενδυναμώστε όλο το σώμα
«Περάστε πρώτα από το γυμναστήριο. Κάντε βάρη για να χτίσετε μύς, πολλούς κοιλιακούς αλλά και γιόγκα για διατάσεις και για να μάθετε να δουλεύετε τις αναπνοές σας».

5. Σωστή διατροφή
«Το γεγονός πως τρέχετε δεν σημαίνει πως είστε ελεύθερες μετά να τρώτε πίτσα και μπέργκερ. Πρέπει να εφοδιάζετε το σώμα σας με σωστές τροφές που δίνουν ενέργεια όπως γλυκοπατάτα, βρώμη, αβοκάντο και καθαρή πρωτεΐνη.

6. Το κατάλληλο outfit
«Θα χρειαστείτε κολάν και τοπ με τεχνολογία Dri-Fit που απορροφά τον ιδρώτα και σας κρατά ζεστές, ενώ βοηθά και στην καλή κυκλοφορία του αίματος».

To πρόγραμμα που θα σε βοηθήσει να κοιμάσαι καλύτερα #δοκιμασμένοΘέλω επίπεδη κοιλιά μέχρι τις διακοπές (και θα την έχω!)