6 τρόποι για να βρεις τη φόρμα σου

Απλές ιδέες που μπορείς να εντάξεις στην καθημερινότητά σου για να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου.

 

6 τρόποι για να βρεις τη φόρμα σου

Προτιμήστε να στέκεστε όρθιοι απ΄ το να κάθεστε

Σε μια κατά κύριο λόγο καθιστική ζωή κάντε τη διαφορά. Όποτε βρίσκετε την ευκαιρία περπατήστε -ακόμα και στο διάλειμμα στη δουλειά- και βρείτε τρόπους να μειώσετε τις ώρες που κάθεστε σε μια καρέκλα -πχ στο μετρό μην τρέξετε να προλάβετε τη θέση όταν σηκωθεί κάποιος.

Μην ξεχνάτε τα squats

Μια άσκηση που έχουμε αγαπήσει ιδιαίτερα καθώς αποτελεί το καλύτερο workout για τέλειους γλουτούς. Πέρα από το αισθητικό κομμάτι, βοηθάει ιδιαίτερα και στην καλή λειτουργία του εντέρου. Προσπαθήστε λοιπόν τουλάχιστον 3 λεπτά τη μέρα να μένετε σε βαθύ κάθισμα. Αν θέλετε μπορείτε να κρατάτε τις φτέρνες σηκωμένες (σα να φοράτε τακούνια), για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Γυμναστείτε σε εξωτερικούς χώρους

Αν δεν θέλετε να πληρώσετε συνδρομή σε κάποιο γυμναστήριο, μπορείτε να επισκεφτείτε τους υπαίθριους χώρους που υπάρχουν στις περισσότερες γειτονιές και να κάνετε εκεί τις ασκήσεις σας. Μια άλλη ωραία ιδέα είναι το περπάτημα ή το τρέξιμο σε πάρκα ή γήπεδα. Ζητήστε από κάποιον φίλο να σας ακολουθήσει και εντάξτε μια διαφορετική δραστηριότητα στην καθημερινότητά σας και θα δείτε ότι θα γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της σύντομα.

Το κρεβάτι σας δεν είναι μόνο για να κοιμάστε

Πάνω στο στρώμα σας μπορείτε να κάνετε το καλύτερο stretching. Είναι απαραίτητο για το σώμα μας και σπάνια μέσα στη μέρα κάνουμε διατάσεις. Το βράδυ πριν ξαπλώσετε, καθίστε στο κέντρο του κρεβατιού και τεντώστε τα πόδια σας μέχρι τις άκρες του στρώματος. Λίγα λεπτά διατάσεων κάθε μέρα θα βοηθήσουν στην ευλυγισία και στη βελτίωση της στάσης του σώματός.

Που θα βλέπετε τηλεόραση;

Ο καναπές είναι το χειρότερο σημείο για να απολαύσετε την αγαπημένη σας εκπομπή. Η στάση που παίρνει το σώμα σας δεν βοηθάει στην καλή αναπνοή και αυτό σας προκαλεί κούραση. Δοκιμάστε να καθίσετε στο πάτωμα και να αλλάζετε συχνά στάση -μια καλή ευκαιρία για λίγο ακόμα stretching.



Yoga στο τραμπολίνοΜε αυτό το πρόγραμμα θα χάσεις σίγουρα βάρος