7 τρόποι για να κάνεις γυμναστική στο σπίτι

Αποφάσισες ότι το γυμναστήριο δεν είναι για εσένα, ότι προτιμάς να σου μένουν λεφτά στην άκρη για ψώνια ή εξόδους και ότι από εδώ και πέρα θα γυμνάζεσαι στο σπίτι; Εδώ θα βρεις 7 έξυπνα tips για να τηρήσεις την υπόσχεσή σου ακόμα και όταν το μόνο που θέλεις είναι να ξαπλώσεις στον καναπέ και να απολάυσεις την αγαπημένη σου σειρά.

<p>φωτο: <a href= https://www.pinterest.co.uk/pin/449445237801864437/  target= _blank >pinterest.com</a></p>

φωτο: pinterest.com

1. Βρες την γυμναστική που σου ταιριάζει

Στο Youtube θα βρεις video workout για ό,τι τύπο γυμναστικής μπορείς να φανταστείς και για όλα τα επίπεδα. Πειραματίσου με διάφορα είδη μέχρι να βρεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο και σύντομα θα δημιουργήσεις την δική σου workout playlist

2. Βάλτο στο πρόγραμμα

Για να τηρήσεις την υπόσχεση που έχεις δώσει στον εαυτό σου προγραμμάτισέ το όπως θα κανόνιζες οποιοδήποτε ραντεβού. Βάλε μια υπενθύμιση στο κινητό σου ή σημείωσέ το στην ατζέντα σου και οργάνωσε τον χρόνο σου μες στην εβδομάδα γύρω από την γυμναστική σου.

3. Προετοίμασε τον χώρο σου

Από το προηγούμενο βράδι φρόντισε να έχεις ετοιμάσει τον χώρο στον οποίο γυμνάζεσαι. Στρώσε το mat σου ή συγκέντρωσε τα όργανα που απαιτούνται για το πρόγραμμά σου και έτσι θα είναι όλα έτοιμα όταν επιστρέψεις και έρθει η ώρα της γυμναστικής. Με τον τρόπο αυτό προετοιμάζεις τον εαυτό σου και βάζεις τις βάσεις για μια πολύ καλή συνήθεια.

4. Φόρεσε τα αγαπημένα σου ρούχα

Μπορεί να μην σε βλέπει κανείς αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Βρες το workout σύνολο που σε κάνει να νιώθεις ωραία ή σέξυ και θα δεις ότι αυτή η θετική ενέργεια θα επηρεάσει και την απόδοσή σου στην γυμναστική. Το σίγουρο είναι ότι θα νοιώθεις ακόμα ωραιότερη κάθε φορά που ετοιμάζεσαι.

5. Πρόσεχε τι μοιράζεσαι στα social media

Έρευνες έχουν δείξει ότι έχουμε λιγότερες πιθανότητες να γυμναστούμε αν έχουμε δηλώσει σε φίλους και γνωστούς ότι αυτό είναι το πρόγραμμά μας, οπότε ίσως καλό θα ήταν να μην το πεις σε όλο το γραφείο. Μπορείς να ανεβάσεις μια selfie μετά την γυμναστική σου, όταν ο οργανισμός σου θα απολαμβάνει την επίδραση των ενδορφινών, και να νιώσεις ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από τα θετικά σχόλια που θα λάβεις.

6. Επιβράβευσε τον εαυτό σου με έξυπνο τρόπο

Μπορεί να μπεις στον πειρασμό να ευχαριστήσεις το σώμα σου με ένα αμαρτωλό γλυκό μετά την προπόνηση σου αλλά καλό θα ήταν να το ξανασκεφτείς. Αντί να σαμποτάρεις τους fitness στόχους σου, σκέψου πιο μακροπρόθεσμα: "αν ολοκληρώσω το πρόγραμμά μου αυτόν τον μήνα θα αγοράσω το παντελόνι που έχω βάλει στο μάτι".

7. Κάνε τα μισά

Αν βλέπεις ότι σήμερα οι δυνάμεις σου σε εγκαταλείπουν προσπάθησε να πείσεις τον εαυτό σου και να κάνεις το μισό σου πρόγραμμα. Με αυτό τον τρόπο, αντί να βγάλεις την γυμναστική από το προγραμμά σου δεσμεύεσαι να κάνει ό,τι μπορείς και έχεις μεγάλες πιθανότητες να το ολοκληρώσεις αφού θα έχεις ήδη κάνει την αρχή.

 



Martha Hunt: Τι κάνει για τέλειο κορμί;Πώς γυμνάζονται τα πιο σέξυ κορίτσια του Instagram;