Με αυτές τις ασκήσεις θα αποκτήσουμε γραμμωμένα μπράτσα #video

Καθίστε σε μια καρέκλα, πάρτε βαράκια 1,5 kgs και ξεκινήστε τη στοχευμένη γυμναστική που θα σας χαρίσει σφριγηλά χέρια.

Με αυτές τις ασκήσεις θα αποκτήσουμε γραμμωμένα μπράτσα #video

Η χαλάρωση στα χέρια δύσκολα φεύγει, αυτή όμως είναι η μαγεία του fitness: ότι με στοχευμένα workouts οι μύες της περιοχής μπορούν να τονωθούν στηρίζοντας το δέρμα και χαρίζοντάς του τη σφριγηλότητα που θέλουμε. Ενδεικτικά, μπορείτε να κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις και να δείτε πώς τις εκτελεί η personal trainer στο βίντεο που ακολουθεί.


Για γραμμωμένους δικεφάλους
Καθίστε σε μια καρέκλα και με ένα βαράκι 2kgs (ή ένα μπουκαλάκι νερού) σε κάθε χέρι, τεντώστε τα προς το έδαφος και πίσω. Εκπνέοντας ανεβάστε τα χέρια προς το στήθος.  

Εκτάσεις
Τεντώστε τα χέρια ψηλά κρατώντας δύο βαράκια. Λυγίστε τα εκπνέοντας και οδηγήστε τα προς τα πίσω εισπνέοντας. Έχετε ίσια την πλάτη καθόλη τη διάρκεια της άσκησης.

Οι κυκλικές κινήσεις
Καθισμένες σε μια καρέκλα κάνετε κυκλικές κινήσεις με τα χέρια προς τα πάνω και μετά προς τα πίσω.

Για περισσότερες ασκήσεις δείτε το βίντεο:

Με αυτό το πρόγραμμα θα χάσεις σίγουρα βάροςΤι κάνει η Martha Hunt για κοιλιακούς πέτρα;