Πόση γυμναστική πρέπει να κάνω για σφιχτούς γλουτούς;

Με το καλοκαίρι να πλησιάζει και την θερμοκρασία να ανεβαίνει σκεφτόμαστε ολοένα και περισσότερο την εμφάνισή μας στην παραλία. Αν και εσύ έχεις βάλει στόχο να αποκτήσεις γλουτούς που θα ζήλευε και η Jennifer Lopez φέτος το καλοκαίρι, σου βρήκαμε τα training μυστικά που πρέπει να ξέρεις.

<p>φωτο: <a href= https://www.pinterest.co.uk/pin/294211788139350004/  target= _blank >pinterest.com </a></p>

φωτο: pinterest.com

Οι personal trainers το έχουν δηλώσει: το μυστικό για ζουμέρα και γυμνασμένα οπίσθια κρύβεται
στα βάρη και συγκεκριμένα στις ασκήσεις όπως τα βαθιά καθίσματα και οι προβολές που ενεργοποιούν

τους μύες. Αν είστε αρχάρια καλό θα ήταν να περιοριστείτε σε μια με δύο προπονήσεις με β άρη ανά εβδομάδα για να δώσετε στο σώμα σας τον χρόνο που χρειάζεται για να ξεκουραστεί και να ανακάμψει.

Μετά από μικρό χρονικό διάστημα θα διαπιστώσετε ότι ο πόνος υποχωρεί γρηγορότερα και τελικά δεν υφίσταται καθόλου. Τότε θα πρέπει να προσαρμόσετε το πρόγραμμά σας προσθέτοντας πιο περίπλοκες ασκήσεις ή αυξάνοντας λίγο λίγο τα κιλά που σηκώνετε.

Αν γυμνάζεστε ήδη πάνω από δύο φορές την εβδομάδα, φροντίστε να αφιερώνετε μερικά λεπτά σε ασκήσεις με βάρη για τους γλουτούς σε κάθε σας επίσκεψη στο γυμναστήριο. Με τον τρόπο αυτό θα καταφέρετε να ενδυναμώσετε μια μυική ομάδα που υποφέρει από την καθιστική ζωή και μπορεί να έχει και αρνητικές επιπτώσεις σε προβλήματα της μέσης και των ισχίων.

Top tip: Επιλέξτε διαφορετικές ασκήσεις κάθε φορά. Έτσι θα έχετε διπλό κέρδος αφού όχι μόνο δεν θα βαρεθείτετο πρόγραμμά σας (και δεν θα τα παρατήσετε) αλλά θα γυμνάζετε κάθε φορά διαφορετικά σημεία.

 

 

 



5 tips για να χτίσεις κοιλιακούς μέχρι το καλοκαίριΔοκιμασμένο! Αυτές είναι ασκήσεις που καίνε το λίπος στην κοιλιά #VIDEO