Τι κάνει η Jessica Biel για καλλίγραμμο κορμί;

Μόνο 20' γιόγκα την ημέρα, αυτό είναι το πρόγραμμά της.

Τι κάνει η Jessica Biel για καλλίγραμμο κορμί;

Παρά το φορτωμένο πρόγραμμά της, η Jessica Biel βρίσκει πάντα χρόνο για γυμναστική. Η αγαπημένη της μέθοδος προπόνησης είναι η yoga και μένει πιστή σε αυτή. «Βοηθά το σώμα μου, με χαλαρώνει από το στρες και με βοηθά να νιώθω ευεξία», δηλώνει. Η σταρ γυμνάζεται 3 με 5 φορές την εβδομάδα, αλλά μόνο για 20'. Ίσως ακούγεται σύντομο, αλλά οι έρευνες έχουν δείξει πως 20' γιόγκα βοηθούν την εγκεφαλική λειτουργία, ενώ ενεργοποιούν τους μυς του σώματος εξασφαλίζοντας σέξυ θηλυκή γραμμή.



Οι 4 ασκήσεις για λεπτή μέση 5 tips για να χτίσεις κοιλιακούς μέχρι το καλοκαίρι