Ποιες υγιεινές τροφές μπλοκάρουν τη γονιμότητα;

Εμπλέκονται με ορμόνες που σχετίζονται με το μηχανισμό της ωορρηξίας και της ανάπτυξης του εμβρύου.

<p>Βρίσκονται στην κουζίνα μας και μερικές θεωρούνται σούπερ τροφές! Και όμως ορισμένες από αυτές μπορεί, υπό κάποιες προϋποθέσεις, να δράσουν αρνητικά στη γονιμότητά μας. Η διατροφολόγος Alisa Vitti,

Βρίσκονται στην κουζίνα μας και μερικές θεωρούνται σούπερ τροφές! Και όμως ορισμένες από αυτές μπορεί, υπό κάποιες προϋποθέσεις, να δράσουν αρνητικά στη γονιμότητά μας. Η διατροφολόγος Alisa Vitti, δημιουργός του floliving.com και της εφαρμογής myFlo μας προτρέπει να αφαιρέσουμε προσωρινά από το μενού μας τα παρακάτω τρόφιμα, αν προσπαθούμε να κάνουμε παιδί:
1. Στέβια: Το συστατικό που χρησιμοποιούμε ως το υγιεινό υποκατάστατο της ζάχαρης ήταν για χρόνια γνωστό αντισυλληπτικό στην Παραγουάη. Μελέτες που έχουν γίνει σε πειραματόζωα έδειξαν ότι η στέβια μπορεί να επιδράσει αρνητικά στη γονιμότητα, ειδικά γυναικών με άστατο κύκλο, και να απορρυθμίσει την ωορρηξία. Τι να κάνετε: Αντί για στέβια προτιμήστε ζάχαρη καρύδας.

  • <p><strong>2. Μπρόκολο και άλλα σταυρανθή: </strong>Μαζί με τα λαχανάκια βρυξελλών, το λάχανο, το κουνουπίδι, το κέηλ, το bok choy, το μπρόκολο περιέχει σε ωμή μορφή αρκετή ποσότητα από βρογχοκηλογόνα

    2. Μπρόκολο και άλλα σταυρανθή: Μαζί με τα λαχανάκια βρυξελλών, το λάχανο, το κουνουπίδι, το κέηλ, το bok choy, το μπρόκολο περιέχει σε ωμή μορφή αρκετή ποσότητα από βρογχοκηλογόνα, ουσίες που επιβραδύνουν τη λειτουργία του θυρεοειδή. Ένας τεμπέλικος θυρεοειδής επηρεάζει αρνητικά την ωορρηξία. Τι να κάνετε: Ποντάρετε σε πολύχρωμες σαλάτες, αποφύγετε την ωμή μορφή στα παραπάνω λαχανικά και συνδυάστε τα, σε περίπτωση που σας αρέσουν, με βραζιλιάνικα καρύδια που υποστηρίζουν τη λειτουργία του θυρεοειδή.

    3. Σόγια: Την τρώμε σε φασολάκια (σόγιας), κιμά (από σόγια), τόφου κ.ά. Όπως αναφέρει η Vitti «η σόγια ανεβάζει τα επίπεδα των οιστρογόνων και μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά αποβολών». Επίσης, όπως τονίζει η διατροφολόγος, ειδικά σε γυναίκες με ορμονικές διαταραχές, η σόγια μπορεί να απορρυθμίσει την ωορρηξία. Τι να κάνετε: Αν δεν θέλετε να απέχετε από τη σόγια, ποντάρετε σε οργανική σόγια σος, σούπα μίσο και φυτική πρωτεϊνη.

    4. Πράσινο τσάι: Η καφεϊνη που περιέχει μπορεί να επιδράσει στα επινεφρίδια δημιουργώντας κόπωση.Όμως, η διαταραχή στην έκκριση κορτιζόλης δημιουργεί μια φλεγμονώδη αντίδραση που εμποδίζει την επιτυχία σύλληψης. Τι να κάνετε: Η ειδικός προτείνει να πίνουμε τσάι Rooibos που δεν περιέχει καθόλου καφεϊνη.

Χημειοθεραπεία τέλος;Μάθετε πού μπορείτε να κόψετε το κάπνισμα